המרת לידים גבוהה מדפי נחיתה היא משאלת ליבו של כל משווק עסקים בימינו ועל אחת כמה וכמה של בעל העסק, אך מדובר באתגר לא קטן. אופטימיזציה של דפי נחיתה על מנת שיהיו ממירים דורשת עבודה ייסודית ומותאמת לצרכי העסק המשווק תוך התייחסות לפרטים הקטנים ומיקוד בקהל היעד.

דף נחיתה: נשק סודי בארסנל השיווקי שלך

דפי נחיתה הם נשק רב עוצמה לאסטרטגיה שיווקית ומועדפים על מומחי השיווק.  כל עוד הם מוגדרים עבורן מטרות ממשיות והם נבנים על פי מתודולוגיות בניה חכמות שמביאות בעתיד המרות אפקטיביות עבור העסק המשווק.

מטרות דפי הנחיתה

  • קידום מוצרים חדשים שהושקו / קיימים על ידי יצירת דפי נחיתה בעלי אפשרות לרכישה באינטרנט.
  • הגעה ללקוחות חדשים באמצעות מודעות במדיה חברתית.
  • הגדלת ההמרות באמצעות עסקאות והצעות.
  • הגדלת רשימות דיוור במייל או רשימות מנויים.
  • קבלת תובנות ונתונים באמצעות טופסי לידים.
  • הפצת המודעות למותג.

עד כה סקרנו מהו דף נחיתה, אך מהו דף נחיתה טוב? דף נחיתה טוב בנוי משילוב של פשטות חזותית באמצעות תכנון זהיר וביצוע מדוייק.

הגורמים המשפיעים על שיעור ההצלחה של דף הנחיתה הם:

  • חוויית משתמש
  • שמישות
  • עיצוב
[ux_image id="4385" width="60" margin="10px 0px 20px 0px"]

עיצוב דף נחיתה – שיטות עבודה מומלצות

כמובן שאין נוסחה קבועה לבניית דך נחיתה מוצלח, מכיוון שהצלחתו של דף נחיתה נשענת על מטרותיו ועל סוג העסק ולכן רצוי להתאים את דף הנחיתה לצרכי העסק. אך שמירה על מספר עקרונות יוודאו שאנחנו בדרך הנכונה.

פשטות חזותית

עלינו לשמור את דף הנחיתה פשוט ככל הניתן. פשטות חזותית, טקסט קריא, ואסטטיקה יאפשרו למשתמשים להרגיש נינוחים בדף הנחיתה ולהתמצא בו בקלות. בנוסף על התמונות המשולבות בדף להיות ברזולוצייה גבוהה.

אמינות

על דף הנחיתה שלך לשלב המלצות של לקוחות. ההמלצות יתנו למשתמשים תחושת ביטחון ויעודדו אותם ליצור איתנו קשר.

הגדרת קריאה לפעולה אחת ויחידה

עלינו לוודא שדף הנחיתה שלנו שומר על היעדים העסקיים של העסק. לכן עלינו להגדיר קריאה לפעולה אחת עבור דף הנחיתה, שתהיה ממוקדת ותחזור מספר פעמים במוקדי כוח לאורך העמוד באופן שיעודד את המשתמשים ליצור איתנו קשר

רמזים וכיוונים

על מנת להקל על המשתמשים בעת השימוש באתר, נשלב סמלים מדריכים בעת עיצוב דף נחיתה, למשל חצים, ידיים או אייקונים יצירתיים אחרים. נשאף למקם את הסמלים במקום שבו נרצה למשוך את תשומת לבם של המבקרים שלנו, בדגש על טופס הלידים.

תן לאיזון לשלוט בדף

חשוב לזכור שצבע הנושא או הניגודיות של עיצוב דף הנחיתה באתר אינם אמורים להטריד את עיניו של המשתמש. בנוסף יש להמנע מהסחות דעת מיותרות ולאפשר למשתמש זרימה טבעית שתוביל אותו ללחוץ ולבצע את הצעדים הרצויים. 

תמונה שווה אלף מילים

המשפט אינו יוצא מן הכלל כשמדובר בעיצוב דפי נחיתה המיודעים להניב המרות גבוהות. חשוב לשים לב שהתמונות משולבות בטוב טעם, תוך יצירת קו מנחה ביניהם. עדיף לשלב תמונות בעלות מאפיינים זהים למשל כולן ראליסטיות או כולן מצויירות. בנוסף כדאי לוודא שהן לא מסיחות את דעתו של הקורא מהעיקר.

שימוש חכם של קטעי וידאו

סרטונים "כנים והוגנים" ועדויות מהלקוחות הם נקודת מכירה משמעותית עבור המותג. המשווק.

סרטוני הדגמה של מוצרים שיכולים לדחוף את הלקוחות הפוטנציאלים שלך לומר "השתכנעתי" הם כלי חזק בבנית דף נחיתה טוב.

דף הנחיתה המגיב

הרוב המוחלט של המשתמשים שמגיעים לדפי הנחיתה משתמשים בסמארטפון. לכן על דף הנחיתה להגיב בהתאם ולהתאים את עצמו לסוגי מסכים בגדלים שונים ומגוונים.

התוכן הוא המלך. תמיד!

כמו בשאר מתודולוגיות השיווק, גם בבניית דפי נחיתה התוכן נשאר בראש סדר העדיפויות. מילות המפתח הן קריטיות להצלחתו של דף הנחיתה וקופירייטינג מבריק יעזור לנו לגבור על לקוחות פוטנציאליים בתוך זמן קצר. חשוב: יש להמנע מלכתוב תוכן מכירתי, המטרה היא להציג את המוצר / השירות / ההצעה ככזו שתתן למשתמשים את היתרונות שהם מחפשים.

כותרת ראשית וכותרת משנה

עלינו לפתות את המשתמשים שלנו עם כותרת מושכת.  הכותרת הראשית תהיה מודגשת והיא הדבר הראשון שהמבקרים שלנו יראו שהם יכנסו לדף הנחיתה. מתחתיה תהיה כותרת משנה המפרטת מעט על הכותרת הראשית. הרושם הראשוני משפיע מאוד על קבלת ההחלטות של המשתמשים, הכותרות צריכות להיות קצרות, ענייניות וקולעות ובו בזמן לשמור על יצירתיות.

מבוא קצר

מיד לאחר הכותרות נשלב מבוא קצר שיענה על שאלות שעשויות לפגוע בתהליך ההמרה. עלינו לכתוב מהו המוצרהשירות שאנחנו מציעים ולמה נכון להם ליצור איתנו קשר. על המבוא להיות מתומצת וברור, רצוי להשתמש בנקודות או במיספור על מנת להקל על הבנת המשתמש.