מערכת ניהול לקוחות  – Powerlink by Fireberry

נתחיל מהסוף, אני שותף עסקי של פאוורלינק, אבל סמכו עליי שלא הייתי בוחר לעבוד בלשכנע אתכם שזאת המערכת הכי טובה שאתם יכולים למצוא אם לא הייתי חושב שזו מערכת מספיק טובה בשבילכם.

פאוורלינק היא מערכת (CRM – (Customer Relationship Management ישראלית המאפשרת לנהל את העסק על כל המשימות הנדרשות, החל מתהליכי המכירה המשתנים מתחום לתחום, ועד הנהלת חשבונות, הפקת קבלות ותעודות משלוח וכמובן סליקת אשראי.

כל המידע הזה יהיה מרוכז אצלכם במקום אחד על מנת שנוכל להפיק מהעסק שלכם את המקסימום בכל תחום ולהעניק ללקוחות שלכם את השירות המוצלח היעיל והמהיר ביותר.

למשל:
באיזה מוצרים מתעניינים לקוחות מאזורים גיאוגרפים שונים ודרך איזה פלטפורמה מגיעים הכי הרבה לידים ודרך איזה פלטפורמות נסגרות הכי הרבה מכירות מה שיעזור לכם למקד את הכסף והמאמץ רק בפלטפורמות שיניבו לכם את ההכנסה הגבוהה ביותר ועוד.

בשוק קיימות עוד מערכות CRM נוספות ובעוד שלכולן יש יתרונות וחסרונות מובנים למערכת פאוורלינק יש את התמורה הטובה ביותר למחיר למערכת בעברית.

מערכת פאוורלינק מאפשרת רמה גבוהה של גמישות והתאמה לתחומים עסקיים שונים:
מכללות
סוכנויות פרסום
נדלן
מטפלים ועוד

המערכת מאפשרת לחבר מספר מערכות במקביל שהעסק צריך כדי לעבוד דרך API מובנה וקל לתפעול המאפשר אינטגרציה יעילה בין פאוורלינק למערכות חיצוניות.

טופס צור קשר

צרו איתנו קשר עוד היום